Produsele favorite pot fi vazute doar dupa autentificare.

Favorite
0item(s)

Nu aveti produse in cos

Cosul meu
0770 789 939 0770 789 939

Product was successfully added to your shopping cart.

Politica de returnare

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la Japora.ro.

Produsele achizitionate se pot returna conform O.G. 34/2014 inainte de expirarea perioadei de retragere. Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. CHELTUIELILE DIRECTE DE RETURNARE a produselor sunt SUPORTATE INTEGRAL DE CATRE CONSUMATOR. Produsul pe care Consumatorul il returneaza trebuie să fie în starea lui iniţială, intact, nou, nealterat, să nu prezinte urme de folosire, să nu prezinte zgârieturi sau lovituri, să nu îi lipsească accesorii, să aibă ambalajul original intact (cutia originala de produs) FĂRĂ bandă adezivă lipită pe el, SA NU FIE PURTAT! si sa fie insotite de certificatul de garantie in original. Emailul prin care Consumatorul solicita returnarea, trebuie trimis cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Emailurile trimite dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

FOARTE IMPORTANT! Ambalați produsul cu grijă – astfel încât să fie protejat în timpul transportului.Protejați cutia originala a produsului, introducand-o la randul ei intr-o alta cutie de carton mai mare pe care o aveti la indemana.  Vă rugăm insistent să NU lipiți banda adezivă (scotch) direct pe cutia originala a produsului (pe ambalajul original de produs)! In caz contrar, produsul nu mai poate fi re-comercializat ca si produs nou, valoarea lui se diminuează iar in aceasta situatie ne rezervam dreptul de a refuza coletul sau de a opri o suma din valoarea acestuia (10 si 50% din valoarea initiala a produsului) în functie de gradul de afectare al produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE PRODUSELE PURTATE sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc), defectiune aparuta in urma manipularii defectuase de catre client, ambalaj/cutie originala a produsului deteriorata/rupta/strambata/mototolita din cauza neglijentei clientului la ambalare, ambalaj/cutie originala a produsului pe care clientul a lipit direct banda adeziva (scotch) etc. !

Coletul poate fi returnat doar prin curierat rapid si NU prin Posta Romana. Coletul returnat trebuie sa ajunga la punctul nostru de lucru. Nu ridicam colete de la sediul curierilor sau de la oficiile postale, asadar va trebui să folosiți o firmă de curierat rapid. Returul NU se poate face cu plata ramburs.

Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dreptul de returnare in 14 zile este valabil doar pentru clientii persoane fizice care au achizitionat produse de la japora.ro (SC TEHNIKA SRL).

Cum se face returul:

1. Completati formularul de retur de mai jos sau trimiteti un email la office@japora.ro prin care instiintati ca doriti sa returnati (in acest email trebuie sa mentionati: numarul de factura, nume client, produsul care se doreste a se returna, motivul returnarii si optiunea de returnare dorita:

a) inlocuirea produsului cu unul nou (cu acelasi model dar care sa fie functional);

b) schimbarea cu alt produs (cu un model diferit)

c) primirea contravalorii în bani (in acest caz specificati numarul de cont bancar si numele titularului contului).

Dupa ce ati trimis email sau ati completat formarul de retur de mai jos, veti primi un email de la firma noastra cu raspunsul la cererea dvs de retur si cu un numarul de retur (RMA). In cazul in care nu gasiti acest email in Inbox, va rugam sa cautati si in directorul Spam din casuta dvs de email.

2. Dupa ce ati citit raspunsul nostru la cererea dvs de retur, sunati la firma de curierat (recomandam Fan Courier) din orasul dvs. (numerele de telefon ale agentiilor Fan Courier le gasiti AICI iar adresele agentiilor Fan Courier le gasiti: AICI), le comunicati adresa la care sa vina sa ridice coletul si astfel produsul va fi preluat de catre un agent in vederea returnarii catre vanzator: SC TEHNIKA SRL, str. Armoniei nr.27A, parter, Timisoara, jud. Timis, telefon 0742142322. Atentie!! Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator intr-o cutie de carton externa pe care o aveti la indemana. Este important sa ambalati intr-o cutie de carton pentru a evita deteriorarea/strambarea/mototolirea produsului/cutiei originale a produsului! Vă rugăm insistent să NU lipiți banda adezivă (scotch) direct pe cutia originala a produsului (pe ambalajul original de produs)!

Va atragem atentia ca in situatia in care cutia originala a ceasului (cea in care este fixat ceasul) ajunge la noi deteriorata/strambata/mototolita/rupta, din orice motiv (fie din cauza ca ati rupt-o dvs, din cauza neglijentei, fie din cauza ca s-a deteriorat in timpul transportului din cauza ca nu ati ambalat corespunzator intr-o cutie de carton externa, asa cum v-am indicat mai sus), ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia (10 si 50% din valoarea initiala a produsului) în functie de gradul de afectare al produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Costul de transport este suportat de catre cumparator si va trebui achitat de cumparator la curier atunci cand trimite coletul. In cazul in care cumparatorul nu plateste transportul ci mentioneaza pe AWB-ul expeditiei "plata transport la destinatar (SC TEHNIKA SRL)", costul transportului va fi scazut din valoarea ce trebuie returnata. Produsul va fi returnat impreuna cu certificatul de garantie in original si o xerocopie a facturii de achizitie. Produsele returnate prin curier NU se vor trimite cu ramburs. Returnarea sumei de bani aferenta contravalorii produsului returnat de client prin curierat se va face prin transfer bancar sau prin mandat postal in cel mult 14 zile de la receptionarea returului.

Returnarea banilor: In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, SC TEHNIKA SRL se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 14 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator. Pentru comenzile achitate Ramburs la curier/In avans prin OP - va vom restitui contravaloarea in contul dvs. bancar pe care il notati mai jos in Formularul de retur (banii vor intra in contul dvs. bancar in 1-2 zile lucratoare de la data operatiunii). Pentru comenzile achitate cu Cardul Online/Cu cardul in rate - va vom restitui contravaloarea pe cardul dvs. bancar de pe care ati efectuat plata, prin intermediul procesatorului de plati Mobilpay (banii vor intra pe cardul dvs bancar in aprox. 48 de ore - 30 de zile de la data operatiunii, in functie de emitentul cardului).

Conditii generale pentru retur:

- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in starea sa originala, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, intact, functional). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire sau uzura si/sau interventii neautorizate, defectiune aparuta in urma manipularii defectuase de catre client etc.

- Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.

- In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, murdarie, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, defectiune aparuta in urma manipularii defectuase de catre client, cutie originala a ceasului rupta/strambata/mototolita din cauza ca nu ati ambalat in cutie de carton atunci cand ati expediat produsul prin curier, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia (10 si 50% din valoarea initiala a produsului) în functie de gradul de afectare al produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

- Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise la office@japora.ro in care se va specifica natura lipsei de conformitate sau prin completarea formularului de retur de mai jos. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul identic sau similar. Daca S.C. TEHNIKA S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul identic sau similar, se va restitui contravaloarea produsului conform conditiilor de mai sus.

S.C. TEHNIKA S.R.L. isi rezerva dreptul de a supune bunul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat Cumparatorului. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (cutie deformata care poate conduce la deteriorarea Bunului) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte: In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte acesta va fi inlocuit cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. TEHNIKA S.R.L. sau prin completarea fomularului de retur de mai jos, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus.

In cazul in care nu este posibila inlocuirea Bunului cu altul, se va returna contravaloarea Bunului, conform contitiilor aratate mai sus. Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile de returnare mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre Cumparator, taxa de transport fiind suportata de Cumparator. In cazul retururilor repetate nefondate - peste 3 retururi consecutive nefondate facute de un client, sau in cazul clientilor are au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs, ne rezervam dreptul de a refuza onorararea oricaror altor comenzi efectuate de acel client.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

FORMULAR DE RETUR